A Deputación da Coruña cederá ó Grupo de Minusválidos un local na ‘Milagrosa’ para crear un obradoiro de xoiería

28/06/2000

EUROPA PRESS - Galicia

O Grupo de Minusválidos da Coruña disporá dun local na Residencia da "Milagrosa", dependente da Deputación coruñesa, para poñer en marcha unha escola-obradoiro de xoiería, segundo o convenio asinado entre o titular do organismo provincial, Xosé Luis Torres Colomer, e o presidente do colectivo de minusválidosEn el SID sugerimos utilizar la palabra o expresión Personas con discapacidad en su lugar., Xosé Manuel Darriba.

Desta forma, materialízase o compromiso adquirido o pasado mes de febreiro pola Deputación da Coruña para a posta en marcha desta iniciativa. Segundo o Grupo de Minusválidos (que agrupa a un colectivo de 1.200 persoas), nesta escola-obradoiro impartirase ciclos formativos a unhas 40 persoas discapacitadasEn el SID sugerimos utilizar la palabra o expresión Personas con discapacidad en su lugar..

No proxecto, figura tamén un programa de educación básica empresarial, formación técnico-artística, ademáis do taller de xoiería, debuxo, xemoloxía e técnicas empresarias e de comercialización desto producto a elaborar.

Premio Buenas Prácticas 2021